Hallå T6!!

Första dagen på termin 6 på läkarprogrammet är avklarad *infoga valfritt antal utropstecken och smileys som klappar händerna här*. Dagen blev oväntat kort med ett intro och upprop med en efterföljande föreläsning om presentationsteknik som faktiskt var riktigt bra. Efter det sprang jag och Emelie upp till medicinarelängan för att hämta ut våra infektionstentor och hann precis komma in genom dörren innan de stängde för dagen, puh.
 
Efter lunch stod det "Excel och T-test" på schemat och detta moment kunde tydligen göras från valfri dator så det var bara att cykla hem igen och sätta sig framför laptopen vid köksbordet. Jag tjuvstartade lite med uppgifterna redan igår kväll så nu kan jag med gott samvete hämta Vincent från föris och busa fram till klockan 6 då jag skall åka iväg på ledarupptakt med scouterna.
 
 
Känns grymt att ha påbörjat termin 6 och om bara några veckor är vi faktiskt halvvägs igenom utbildningen. Det är ju galet! Skall bli spännande att se om jag känner mig lite mer som en "nästanläkare" när terminen går mot sitt slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: